Dåligt jag mår!




Ännu en dålig dag för mig, inte bra. Kunde knappt somna igår eftersom jag hade tagit en timmas power nap ett tag innan, så låg och vred mig fram och tillbaka i sängen hela tiden. Somnade runt ett kanske. Det vart en tidig morgon idag, suck, väldigt jobbigt. Mådde väldigt illa imorse också. Spyan satt i halsen på mig och en sekund där trodde jag att den skulle komma upp. Som vanligt får jag kasta i mig frukosten för att hinna med bussen. Bytte även buss i Timrå.

Skoldagen idag var väldigt jobbig. Mådde skit dåligt och var helt slut. Gjorde inte så mycket på lektionerna idag, sov, sen gick jag hem. När jag kom hem så såg jag att jag hade fått en massa brev. För det första så hade jag fått mitt nya bankomat kort, visa kort, sen hade jag fått brev från polisen och sen en kartong med några intressanta saker i. Haha. Min bror är här också, han ska flytta till Gävle, han åker på onsdag. Saknaden kommer bli enorm. Men nu ska jag umgås med pappa och bror, vi ska äta tacos. Sen blir det Birsta för min del. Måste köpa pappas present. Uppdaterar senare!



Vad roligt att se att det är så många som läser min blogg, keep up the good work people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback