Dagen efter!




Här är jag, pigg och glad. Kom hem runt halv fyra igår och somnade vid fyra ungefär. Hade väl rätt så okej kväll igår trots allt. Jag kan egentligen inte säga något mer, jag skrattar bara åt vissa saker. Men som sagt, helt okej kväll. Det var inge fel på den så vitt jag vet. Vaknade flera gånger imorse var ovanligt pigg men jag somnade om iallafall. Klev upp vid kvart i tolv och fikade lite. Sen nu så har jag suttit här sen dess. Ska väl kanske ta en dusch så man känner sig som en människa igen. Haha. Ikväll blir det en ganska så lugn kväll, ska nog skjutsa pappa. För ikväll är det han som ska ut och jag ska vara hemma. Haha. Men jag uppdaterar mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback