Då var det dags för sängen!




Härligt med en seger till Timrå. 0-2 slutade det mot HV71. Lindbäck, han är bra han. Har pluggat också, för det är ju så roligt med andra världskriget, menar ju de. Så himla intressant så jag skulle kunna läsa den här boken dag in och dag ut (NOT!) Ironi i det hela, hoppas ni förstår det. Vi har seminarium på religionen imorgon, så otroligt roligt va? Ja hua. Sen har vi ju prov eller läxförhör eller vad vi har imorgon i historia om andra världskriget som jag har nämnt nu några antal gånger. Sen slutar vi och det är de som är det bästa på hela dagen och kvällen, utgång. Ska ta bilen imorgon och Emma ska lifta. Skönare det när man slutar så tidigt, då kommer man hem fortare och kan göra det man ska göra. Ta en power nap, duscha och sånna saker. Men nu ska jag sova så jag är pigg tills imorgon för jag är en aning trött, men ska väl kika lite på tv först. God natt på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback