Chaufför!




Nu har jag fått order. Tommy ringde mig nyss och frågade vad jag skulle göra ikväll och jag har ju lovat pappa att jag ska skjutsa honom på party och då sa han att jag skulle skjutsa honom också sen blir det väl antagligen Annika också. Så jag fick order att vara nykter och köra ikväll. Haha. Men det är ju de jag hade tänkt eftersom annars hade jag inte kunnat skjutsat pappa. Även att han hade varit i tidningen idag och då berättade jag det och han frågade vad det stod. Så jag berättade men svaret som stod i tidningen var inte det han svarade för han hade sagt att det skiter han i. Haha, han är rolig han. Nu är pappa ute och handla lite mat så när han kommer hem så ska jag börja laga mat sen måste jag börja göra mig klar. Kan uppdatera senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback