Börjar nog bli sjuk!




Hinner med en snabb uppdatering nu.
Började tio över tio idag på skolan med gympa sen så skulle vi ha föreläsningar så jag tog bilen till skolan, hämtade även upp Jennifer och Erika. Gympalärare jag och några till har var inte där så vi gjorde inte så mycket, gick efter ett tag, vid kvart över elva typ. Föreläsningen vi skulle på började ju inte förrän vid ett. Så det var bara att vänta. Sen kom Jennifer och Erika och dem ville inte heller vara kvar på skolan så då tog vi bilen och åkte hem över. Skönt det var att komma hem. Satt en stund vid datorn sen gick jag och la mig, somnade i två timmar och nu har jag nästan nyss ätit. Jag har nysit hela dagen idag, det brukar vara ett tecken för mig att jag börjar blir sjuk och jag är alldeles tjock i halsen på morgonen. Och sen mensvärk på det, great! Jag måste plugga ikväll, jobbigt. Uppdaterar något senare kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback