Bed of roses!




Dålig uppdatering idag, har egentligen ingen lust men skriver några rader ändå. Idag tog jag bilen till skolan så jag hämtade upp Emma på vägen. Vi hade ju nationella prov i svenska idag det var därför jag tog bilen för jag visste att jag inte skulle sitta och skriva så värst länge. Så det hade bara varit drygt att tagit bussen fram och tillbaka så det kändes bekvämare att ta bilen. När vi var klar både jag och Emma så åkte vi först till Timrå för Emma skulle göra lite bankärenden sen åkte vi till Sörberge skolan och hälsade på. Där blev vi intervjuade av någon snubbe från radion jag hoppas att det inte var direkt sänt för då gjorde han bort sig lite. Han sa till mig, du måste ju gå sista året här och då sa jag att jag inte änns gick där utan jag gick på gymnasium. Och då började han skratta och sa att han skulle gå och fråga några som gick på skolan istället. Pinsam kille. Efter vi hade varit där så skjutsade jag hem Emma och jag åkte hem till mig. När jag kom hem så började jag och städa. Vart fint fint. Kopplade även i skrivaren för den ska ju tydligen stå på mitt rum, men det är ganska skönt också utifall jag skulle behöva skriva ut något skolarbete eller någonting annat. Senare så åkte jag och pappa och käkade lite mat, hamburgare igen. Sedan åkte vi och handlade lite dricka sen så bytte vi av och jag tog bilen och åkte ut. Jag säger bara en sak, varför ska man bråka om man inte änns är tillsammans? Det är så meningslöst. Kan man inte vara vänner och va glad på varandra istället för att bråka, livet är för kort för att hela tiden bråka. Speciellt om små saker och när man inte är tillsammans. Men nu är jag hemma iallfall och nu tänkte jag ta en dusch sen kolla på tv, sist men inte minst, sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback