Bad romance!




En väldigt seg och dryg dag.
Skolan idag var väldigt mesig. Höll på och somna för allt för så himla tråkigt. Efter skolan så hämtade pappa upp mig i Birsta för vi skulle ta en snabb middag på Max sen åkte vi till lokalen och skulle se vad vi skulle ta oss till med allt och hur framtiden för oss där ser ut. Men vi har inte kommit fram till något beslut än. Måste vela i några dagar. Senare så åkte jag och hämtade upp Emma och vi åkte in mot Birsta och jag köpte lite små saker bara. Sen var vi ute och virrade runt lite varstans. Sen släppte jag av henne och åkte hem och när jag kom hem så kollade jag på tv med pappa och det ska jag fortsätta med nu. Så uppdaterar mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback