Ändringar på bloggen!




Julpyntning här på bloggen. Som ni alla ser så har jag bytt design på bloggen. Nu när vi vandrar mot jul och allt så är det dags att bloggen får lite pyntning också. Skulle egentligen bytt på söndag då det är första advent men jag vet att det inte kommer bli så, för jag kanske inte hinner med det då så passade på ikväll när jag har tid över. Hoppas ni tycker det ser bra ut men ska fixa till lite små saker nu så allt är på sin plats. Men dessutom är det ju exakt en månad kvar nu tills det är jul. Ska försöka handla mina julklappar nu snart så jag slipper vara ute i julstressen där folk är som galnast. Det är en jobbig tid de. Nej nu ska jag ta och fortsätta med bloggen. Skriver nog ett till inlägg senare. Trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback