Allting har ett slut!




Mitt liv är så intressant. Jag hoppas ni förstod ironin i det hela!? Jag har bara varit hemma och kikat på tv med pappa min. Vi har kollat på lite allt möjligt. Och en sak som gjorde mig extra glad denna kväll när jag har varit så förbannad var samtalet från Niklas. Vart så himla glad över att höra honom och att allt var bra. Men vill att han kommer hem till mig nu. Saknar han så mycket, vill bara krama om honom. Efter det så satt jag och pappa prata om hur vi ska göra på jul eftersom det blir bara han och jag. Vi kanske ska åka utomlands, men inget bestämt. Men nu måste jag lägga mig i sängen och titta på tv så jag hinner bli lite trött. Skriver imorgon. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback