Utan bil, igen!




Hur dum får man vara egentligen? Jag har konstaterat att jag ska fan inte ha körkort, eller iallafall lyssna på min erfarna pappa. Han sa åt mig att jag inte skulle ta bilen idag för det är svin halt ute men som vanligt ska jag envisas om att jag ska ta bilen. Att jag aldrig lyssnar, att jag aldrig lär mig att lyssna på den som vet. Kommer nog inte få tillbaka min pärla nu, utan de lär ju lösa in den. För det vart så mycket skador på bilen så dem tycker väl att det inte änns är värt att laga den. Klimatanläggningen gick nog sönder den också eftersom stolpen åkte så långt in. Hela jävla framskärmen gick sönder, dörren gick inte änns att öppna om man inte bröt upp den. Motorhuven vart knas. Allt vart knas. Det blev en jävla smäll kan jag lova. Och min dörr gick inte att öppna eftersom det var så mycket snö. Fick klättra ut bak. Helvetes jävla skit vad less jag blir. Nu får man väl sätta sig ner och kolla om det finns någon annan bil att köpa, men det är nog lika bra att jag sätter mig på en buss och åker buss hela livet ut. Tror det är lika bra att jag klipper sönder mitt körkort. Sen när man har krockat liksom så ringer det folk och frågar om skjuts. Jo men visst jag kan skjutsa er, jag tar cykeln. Jag är där om en timma eller två. Blir så fuckat less på allt. Sen är det  bråk här och där. Men en sak är jag glad över, det är att pappa min inte blev arg, men ändå. Jag ska jämt förstöra allt.

Vissa personer borde ha en smäll.
Så jävla less på vissa personer nu så jag blir spyfärdig. De förstår ju fan ingenting. Ja igår som sagt innan allt sket sig så var jag på julsoaré med Elin och Matilda. Sen var vi ute och åkte sådär då. Sen vart allt knas. Jag gick hem, döds kallt var det och jag hade ingen känsel i fingrarna tillslut. När jag väl kom hem då kom smärtan. Gjorde så jävla ont i händerna så jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen. Gick ju över lite smått senare men inte helt. Sen skulle jag försöka sova, jo men det gick ju kanon bra. Eller så inte. Folk smsade och ringde hela jävla tiden så jag var tvungen att stänga av mobilen. Vaknade sju imorse och då startade jag mobilen igen, då bara rasslade det in sms. Vad är det för fel på folk ibland? Ja efter det så somnade jag om iallafall och vaknade vid halv ett. Sitter nu vid datorn som är så otroligt roligt. Ska nog stanna hemma idag, imorgon och alla andra jävla dagar. Tänker fan inte visa mig ute mer, då blir jag väl överkörd eller något. För jag menar, jag har ju så tur i livet. Är så jävla less så det är sjukt. Nu orkar jag inte skriva mer, tycker att det blev alldeles för mycket skrivet idag. Fy. Ha det så bra allihopa, själv ska jag lägga mig i koma.


Bilen är tagen ifrån Google så det är inte min bil men såhär såg det
ut, inte riktigt men nästan. Satt mer fast i snön än vad denna bil gör på bilden.
Sen kom stolpen mer på passagerarsidan än på förarsidan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback