Tidig morgon!



Som sagt så var jag tvungen att kliva upp åtta imorse. Det gick väl bra, men ovanligt att jag är uppe såhär tidigt iallafall. Men någon gång måste man väl det också. Men nu de närmaste dagarna och några dagar till så måste jag kliva upp klockan åtta pga att jag måste ta min tablettkur. Jobbigaste av allt är att jag måste ju fika först, jag som inte orkar göra fika. Men måste bli ändring på det. Men imorse så gjorde pappa fika åt mig. Snäll han är. Snart måste jag börja röja undan på mitt rum och sådär så det är tjusigt när Niklas och Micke kommer. Längtar så mycket just nu. Vill bara att klockan ska ticka till den tidpunkt då dem är här. Kramkalas! Nu måste jag verkligen sätta igång med arbetet. Hej

Min morgondos

Min lunchdos

Min eftermiddags/kvällsdos

Där har ni min tablettkur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback