Tablett narkoman!




Då har man börjat med tablettkur då.
Min första dagliga tablettkur är tagen, den bestod av åtta tabletter. Yes vad roligt, har alltid velat att sitta och trycka i mig tabletter. NOT! Ska väl ta några tabletter senare också. Detta är jobbigt, hatar att ta tabletter. Äter iallafall Antibiotika och Kortison och sedan någon annan medicin. Hoppas bara jag blir frisk snart. Idag så var polisen på besök här också, lite oväntat liksom. Men men sånt händer det också. Imorgon kommer Niklas och Micke, vad roligt. Har saknat Niklas så otroligt mycket, sen blir det roligt att träffa Micke också. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, hoppas på att tabletterna värkar super snart så att jag är frisk tills imorgon. Haha, ja där var ju jag roligt. Det tror jag inte ett dug på. Men att hoppas är det ju inge fel på. Men nu ska jag faktist göra någonting annat. Hej på er!


Hela jag kommer se ut som en tablett innan detta är slut.
Du blir ju vad du äter!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback