Sörberge julskyltning!




Då var det söndag igen och helgen lider mot sitt slut. Här sitter jag återigen. Lyssnar på jullåtarna som dem sjunger utanför på julskyltningen. Om ett tag så ska jag gå ut och kika lite. Otroligt trött var jag imorse, ville bara ligga kvar i sängen och sova. Men jag klev upp vilket fall som helst. Mådde illa och var svimfärdig. Men gjorde lite fika men då kom Sebbe och han var hungrig, så det var bara att göra mat till honom också. Han ville ha nudlar så kokade lite nudlar åt honom efter det så satt han sig vid datorn och spelade lite spel, söt kille. Sen så skulle han på Birsta. Jag gjorde mig klar och som sagt, nu sitter jag här och ska snart gå ut. Idag blir det en lugn dag, ska nog bara vara hemma. Så jag uppdaterar mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback