Snart helg!




Då var man hemma igen. Åkte ut en sväng, kände att jag behövde komma ut lite nu när jag har suttit hemma i två dagar. Kom hem och kollade lite på hockeyn. Matchen slutade oavgjort. Timrå låg bra till där ett tag men sen kom Luleå och gjorde ett mål, fan också. Tyckte Timrå hade kunnat vunnit så dem fick lite mer poäng och hade kunnat klättat lite på tabellen. Men nej, nu fick dem bara ett poäng. Dåligt. Nu tänkte jag repetera lite på Historian sen ska jag kolla på tv och sen sova. Måste säga att denna vecka har gått väldigt fort eftersom man inte har varit i skolan någonting typ. En timma ungefär i måndags sen på tisdags eftermiddagen och imorgon då. Men men, nu ska jag gå. Uppdaterar imorgon. God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback