Smärtan och sorgen tar över mig!




Hur trött kan man bli egentligen? Har sovit ett bra tag förut efter maten för jag har varit så otroligt trött och haft en sådan otrolig smärta. Kunde inte äta så mycket idag heller. Har bara ont och mår illa. Även att jag sover alldeles för lite, nu behövs det där jullovet väldigt mycket för min kropp och hälsa. Annars vet jag inte hur mycket jag orkar ta. Det är alldeles för mycket för mig som jag inte hinner med och det är bråk lite här och var. Min kropp säger snart ifrån, det är inte långt kvar tills de sker. 

Gårdagen var helt okej, men kände mig som en taxi. Var med några bekanta igår och det var väl trevligt. Fick åka lite hit och dit igår också, var väl lite drygt eftersom det var ganska så halt ute men vad gör mig inte när det finns vissa som tjatar på en? Orkar inte med att man ska tjata på mig. Lyssna första gången istället. Och inte får man bestämma över sig själv heller.

Ännu en kort skoldag. Idag hade jag bara en lektion, var knappt på den för vi skulle ha grupparbete och hade ingen lust att vara med min grupp så var med en annan grupp istället. Historia hade vi inte pga att våran lärare var sjuk. Fick något papper att göra. Personlig försäljning hade vi inte eftersom då hade vi fått suttit och väntat i några timmar. Så skjutsade hem Emma sen åkte jag och träffade Viktor och Matilda. Skjutsade Viktor till hans kompisar sen så skjutsade jag Matilda till Granloholm, stanna ett tag jag med och umgicks. Sen så åkte jag hem. Har ju som sagt sovit ett bra tag och när jag vaknade så bytte jag dator ifrån min stationära till min bärbara så jag kunde ligga i sängen och kolla på Andra Avenyn. Det var faktist bra denna gång. Nu tänkte jag äta lite glass och kolla på någon film med pappa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback