Slut på helgen!




Söndag idag då, det betyder att de är skolan imorgon igen. Känns väl lite jobbigt att gå tillbaka till skolan när man har haft helg och man har kunnit sovit ut. Men det är inte så många dagar kvar i skolan nu, det är ju bara den kommande veckan kvar. Hur skönt är inte det då? Det är ju helt underbart att man får lite mer lov nu snart. Denna helg har jag haft olika saker att göra. Igår så åkte jag ut en sväng, umgicks med lite vänner. Sen så åkte jag och hämtade pappa och vi åkte in till Timrå sen vidare in till stan. Sen så skjutsade jag honom in till Timrå igen. Åkte hem en snabbis sen åkte jag och hämtade honom. Träffade Matilda senare, vi åt på Donken. Sen vidare till Gångviken och träffade David. Sen så skjutsade jag henne till Timrå och jag åkte hem och sov. Vaknade några antal gånger inatt men somnade lika fort igen. Klev upp vid tolv, fikade lite sen satt jag mig här vid datorn. Om ett tag ska maten börja lagas. Det blir fläskfile och gotta till, mums. Haha. Senare ikväll blir det nog bara lugnt, det är ju trots allt söndag. En dag som det inte finns någonting att göra. Uppdaterar väl någonting senare.

O

 


Kommentarer
Postat av: Walentin

shit, de va en bit ;P

mig hittar du i Sthlm :)

2009-12-14 @ 13:11:20
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback