Sjukling!




Då var man hemma ifrån skolan idag då. Hade lite feber igår, inte så konstigt att jag mådde skit då. Hade ställt klockan imorse utifall jag mådde bättre men det gjorde jag dock inte så jag stängde av alarmet och fortsatt och sov. Var hur skönt som helst att få sova ut men jag mådde ju även dåligt när jag vaknade. Mådde illa och hade huvudvärk och det sitter i fortfarande. Kunde ju inte fika imorse eftersom jag mådde så illa så jag är utsvulten nu, hoppas det blir någon god mat sedan. Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka vila. Måste även plugga, fast vet att det kommer nog inte hända eftersom jag mår som jag gör. Men ska ändå försöka. Uppdaterar kanske senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback