Sista veckan!




Sista veckan i skolan innan jullov. Hur skönt är inte det liksom? Jo det är ju hur skönt som helst. Längtar efter lovet just nu, behöver vila upp mig lite och ta nya tag efter jul. Men min julkänsla är helt borta, den fanns där ett tag men nu finns den inte kvar längre. Igår blev det bio, luftslottet som sprängdes. Rätt så bra faktist. Sen vart det en träff med några goda bekanta, trevligt trevligt. Var extremt trött imorse och jag ville bara ligga kvar i sängen och sova. Det hade varit underbart. Men icke, jag kämpade mig upp för att åka till skolan. Ett minus till är ju att det ska vara så otroligt kallt ute, jag behöver värme. Tror nästan jag måste åka utomlands snart. Idag får jag se vad som sker. Äta iallafall, har hur ont i magen som helst. Kanske vila, kanske träffa mina bekanta. Veckan för övrigt kommer ägnas åt att plugga, har ju naturkunskap på torsdag sen på fredag ska hemprovet till religionskunskapen vara klar, suck för allt. Ska väl inte vara så negativ, veckan kommer väl gå fort får jag hoppas. Och imorgon är det dags för ett tandläkar besök, ska väl kolla om allt står rätt till. Haha. Nej nu ska jag fixa käk. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback