Saknaden!




Nu har jag äntligen fått träffa min pojk. Jag slutade halv tolv ungefär så då ringde jag upp Niklas och sa att jag ville träffa han när han anlände till Sundsvall och det ville han också. Så passade på att gå på stan och köpa dem näst sista julklapparna. Gick på stan i två timmar för att vänta på Niklas. Men jag kan säga att det var värt de. Har saknat han så otroligt mycket, men han kommer nog hem hit imorgon eller på söndag. Då ska jag kramas mer med honom. Gubben min då. Jag älskar honom. Dessutom hade jag gått i klackskor så mina trampdynor grinar just nu, har en aning ont. Gick och tog bussen senare iallafall och då träffade jag på Chimmy, så jag hade sällskap på bussen. Men jag klev av i Timrå för pappa hämtade upp mig. Vi åkte och handlade lite. Pappa har ju hyrt en bil så körde den förut. Gud vad ovanligt det var att köra den men de gick väl bra. Ikväll ska jag bort, har varit hemma nästa hela veckan så måste ut. Ska bara vänta på att pappa kommer hem och sådär först. Men jag uppdaterar senare eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback