Nu vill jag bli frisk!




Varför skulle jag drabbas av att bli sjuk? Och så här länge, det har ju gått snart en vecka. Fy, behöver bli frisk nu. Så jag kan äta normalt och inte ha ont överallt. Inte frysa, svettas, frysa, svettas osv. Hur jobbigt är inte det liksom? Kommer nog inte hinna bli frisk innan nyår, det är ju trots allt på torsdag. Blir en hemma kväll framför tvn med lite skumpa vid tolv slaget, mysigt man kan ha det va? Nej nu ska jag krypa ner i min säng igen. Just det, var ju ut igår för jag var tvungen att åka och köpa lite gotta, det var ju lite panik tyckte jag. Men när jag väl hade köpt det så kände jag inte behovet av det. Men bra att ha två doser redo. Men jag fick även tillbaka min feber igår när jag var ut. Inte bra. Men som sagt, sängen väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback