Nästa, en dejt med kudden!




Nu bär min korta resa av till sängen. Hoppas jag får den sömn jag behöver inatt. Måste ju trots allt kliva upp klockan åtta för att ta min tablettkur som består av åtta tabletter, perfekt match liksom, åtta tabletter klockan åtta! Tog två tabletter förut också. Så har avslutat kuren för idag. Men nu måste jag gå, har inge mer att skriva. Jo imorgon är det nyår också. Coolt va? Inte speciellt, måste ju vara nykterist jag. Hade jag haft bil så hade jag fan varit chaufför. Får se om det finns en snäll person som kommer till mig imorgon som vågar låna ut bilen. Haha. Måste fråga den personen imorgon. Gäller att den personen har helförsäkring på sin bil med andra ord. Haha där var jag roligt va? Eller så inte. Jaja. God natt på er gamla som unga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback