Mässa!




Idag har det varit en tung dag. När vi kom till lokalen på IN gallerian så fick vi se vart vi skulle stå och sådär. Så det var bara att vänta in Frida och Erika som var på väg. Så jag och Jennifer gick ut för att möta dem och hjälpa till att bära saker. När vi väl kommer tillbaka till våran monter så är det någon annan jävel som har tagit den, less jag blev då. Så jag sa till hon att hon hade tagit våran plats men nej säger bara hon då. Men jag gick och pratade med dem som hade hand om det där för den tjejen påstod att dem som har hand om det där sa åt henne att ta den. Men det ordnade sig och hon fick flytta på sig. Vi började fixa montern och sådär. Sen klockan 10:00 så kom allt folk och klockan 17:00 var allting slut. Lite allt för lång dag. Tröjorna var iallafall skit fina. Sålde sju om inte mer tror jag. Hem vägen blev det knas, orkar verkligen inte. Men men. Niklas kom ner också, söt gubben min. Han åker idag och när han kommer hem till mig igen blir väl om ett tag, kommer sakna han så otroligt mycket. Får väl sitta och räkna ner dagarna tills nästa gång vi ses. Tråkigt! När jag kom hem så satt jag mig och åt och nu har jag nyss kollat på Andra avenyn, spännande. Tänkte väl snart kika på tv med pappa för jag har inget annat för mig. Jag mår skit dåligt iallafall. Känner mig yr och mår illa. Tänkte ju stanna hemma ifrån skolan imorgon bara för att jag är så jävla trött men nu mår jag verkligen dåligt. Så blir nog ingen skola för mig imorgon, måste få vila ut. Hela huvudet snurrar på mig, spyr väl upp maten jag åt förut inom kort. Nej, måste gå och kolla på tv med pappa så jag kan lägga mig i soffan och vila lite.

Bilder på mässan läggs ut så fort Jennifer skickat dem, Jennifer du måste skicka bilderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback