Jävla skitsnack!




Var lite sent igår så vart inge mer uppdatering. Hämtade upp Emma och vi åkte in på Mcdonalds. Käkade lite sen var vi och snurrade på ganska mycket inne i stan men även i Timrå. Stackars Jennifer O, hennes bil brann igår. Hade det varit min bil, oj oj, vad less jag hade blivit då. Vi skjutsade även lite folk och sådär. Skjutsade hem Emma sen träffade jag några men sen åkte jag hem och sov. Vaknade runt tolv idag, hur skönt som helst att få sova ut. Sen åkte jag och pappa bort på loppisen en sväng och kolla hur det gick där. Sen var vi ute och snurrade på. Senare åkte vi tillbaka till loppisen för vi skulle prata med några sen åkte vi och käkade pizza. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska åka ut ett tag. Finns liksom egentligen inte så mycket att göra. Menmen. Jag är så jävla trött på allt folk i Timrå, de snackar så jävla mycket skit. Trött på att de ska gå runt och ljuga om saker och ting. Fyfan, vilka patetiska människor! Nu ska jag gå. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback