Inte allt för pigg!




Jävlar vad död jag är just nu.
Måste nog ta en dusch så man känner sig som en människa. Känns ungefär som om jag har varit ute och supit hela natten, så jävla sliten. För igår var jag som en liten taxi chaufför. Började med att jag och Matilda hämtade Rickard och Mogge i Timrå för att skjutsa de ut till Alnö och tillbaka. Då följde vi med dem upp och umgicks med dem som var där. Efter ett tag så skjutsade jag hem någon kille som var där och sen åkte jag och Matilda hem till henne för hon skulle äta. Efter det så åkte vi till stan och hämtade Sandra och Hasse. Efter det så hämtade vi upp Rickard, Peter och Simon. Skjutsade in dem på Mcdonalds för vi var tvungen att skjutsa tre andra killar till Viktor. Sen åkte vi tillbaka och hämtade dem. Då skjutsade jag Rickard till Bandsjön. Sen så åkte jag, Matilda, Peter och Simon in till stan en sväng. Senare åkte vi till Robert och där fastnade vi resten av natten. Hade väldigt roligt men vart ju lite trött efter ett tag, höll på att somna hemma hos Robert. Men när klockan var ungefär halv sju så tänkte jag och Matilda åka hem men vi kom inte långt innan vi vände och hämtade upp grabbarna. Vi åkte ut och åkte lite, for på Mcdonalds men de hade inte änns öppnat så vi fick sitta och vänta tills klockan åtta. Haha. Sen vart det frukost. Efter det så började vi rulla hemöver. Skjutsade hem Robert och sen Peter och Simon. Sen Matilda och sist jag. Kom hem klockan nio imorse. Då gick jag och la mig, vaknade bara för ett tag sen. Är ganska så död måste jag säga. Och idag så har grabbarna fått för sig att vi ska åka skridskor. Så lär väl bli så att vi kanske ska göra det då. Jag mot grabbarna. Haha. Eftersom Matilda hon skulle bara kolla på hon. Nej men nu måste jag äta innan jag svälter. Vart ett ganska så långt inlägg. Uppdaterar kanske någonting senare. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback