Helg med stort H!




Då var det dags igen men ännu en helg. Skoldagen har varit väldig kort och det var otroligt skönt må jag säga. Hade bara Religionskunskap sen Historia och där gjorde vi prov sen fick vi veta vad vi fick på den skriftliga delen på nationella prov och jag fick VG, glad jag blir över mig själv. Haha. Tog ju bilen som sagt till skolan idag så jag kom hem väldigt fort, Emma åkte med mig också. Så hade sällskap resan till och från skolan. Haha. När jag kom hem så hann jag inte vara hemma så länge innan pappa säger att nu ska vi åka iväg en sväng. Så vi åkte till Birsta. Handlade lite små saker sen åkte vi och handla på Ica i Sörberge. Sen så gick vi till mamma och tände ljus. Efter det så gick vi upp till oss och började med maten, det blev tacos. Väldigt smarrigt. Sedan började jag med att slå in julklappar så inte pappa kan gå och tjuvkika vad han ska få in present. Nu sitter jag bara här och tar det lugnt. Ska väl kanske åka ut senare, får se hur det blir. Egentligen orkar jag inte, så trött som jag är just nu. Men vi får helt enkelt se som sagt. Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Walentin

Trevlig helg :D

2009-12-11 @ 23:33:32
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback