Glada nyheter, men förväntat!




Då var det ännu en ny vecka då.
Denna vecka inleds lite annorlunda än vanligt. För det första hade vi inga lektioner idag så vi var bara på skolan kanske en timma sen åkte vi ut och gjorde lite ärenden till företaget sen åkte vi hem till Frida och slog in lite kartonger, lite julklappar. Skulle hämta tröjorna men dem var inte klar så dem kommer senare ikväll. Sen så hämtade jag ut bilen på Berners, äntligen har jag fått tillbaka den. Men det var lite ovant att köra den. Har blivit van att köra Toyotan men blir snart van igen att köra Passaten. Haha. Fick även veta idag att det var inte mitt fel att krocken skedde, utan det var gubbens fel. Så slapp betala 4000:- plus hyrbilen. Skönt är vad det är. Men jag visste redan från början att det inte var mitt fel. Eftersom han hade väjningsplikt och allt. Plus att vi har inte grönt samtidigt. Så det kunde omöjligt ha varit mitt fel annars. Eftersom han körde in i mig och inte tvärtemot som han påstod. Nu är bilen fin nu igen och vi fick nya navkapslar så vi slapp köpa nya sånna. Nu när jag är hemma så ska jag äta sen blir det en sväng till Ica Maxi tror jag. Sen ska jag väl kanske ut eller något. För imorgon och onsdag så måste jag plugga. Det blir en uppdatering senare.

Sitter och lyssnar på julmusik. Klicka Här!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback