Fyverkerier!




Då har man varit på julskyltningen i Sörberge också. Då var de överstökat. Min älsklings Niklas kom hit förut. Roligt att träffa han igen, fast jag träffade han ju i fredags men det varade inte länge så var extra roligt att träffa han nu. Men jag kanske fick honom att stanna tills på tisdag. Jag får se hur det blir. Jag, pappa och Niklas gick runt och kollade lite på julskyltningen sen så åt vi lite mat på Cosmos. Efter det så gick jag och Niklas ner till förrådet och grävde fram lite prylar sen åkte Niklas. Då gick jag och pappa och kollade på fyrverkeri. Det kändes nästan som om det var nyår. Men icke. Efter det gick vi hemöver. Ska snart åka ut hade jag tänkt. Måste köra lite med bilen en sista gång. Den är ju så skön att köra, men inte så konstig när det är en splitter ny bil. Så ska väl åka snart. Uppdaterar senare.




Kommentarer
Postat av: Camilla

vilken mysig blogg du har, tomeheader och snöflingor och allt=). kram på dig!!!

2009-12-07 @ 16:16:10
URL: http://camillabrostrom.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback