En vecka kvar nu!




Nu är det inte långt kvar till jul. Snart är det dags att laga julmat och dela julklappar, inte för att jag har någon julkänsla alls. Visst är det snö ute nu och allt men har fortfarande ingen julkänsla. Har väl tappat lusten att änns fira jul. Det är bara maten som lockar mig och lite presenter och kanske lite klirr i plånboken är väl aldrig fel?! Får väl se nu när dagarna börjar närma sig om jag får lite julkänsla iallafall, kanske borde poppa julmusik för fullt dem närmaste dagarna för att få den där känslan. Men jul var dock roligare när man var mindre, då längtade jag jättemycket efter jul. Nu är det inget speciellt tycker jag.

Sista dagen i skolan. Ja idag var det sista skoldagen för mig för jag orkar inte gå imorgon, känner mig inte pigg på det. Var iallafall i skolan idag. Hade möte idag, vart så irriterad och less så jag gick därifrån. Hatar folk som tror att dem är något. Skiter i att ni läser här, bryr mig inte ett skit. Men det är inget ovanligt att inge lyssnar på mig och att jag aldrig får säga vad jag tycker och tänker utan att det ska vara fel. Vissa tror ju att dem är så bra och så vuxna. Men i själva verket är dem bara dryga och allmänt kaxiga. De låtsas bry sig men dem bryr sig inte ett skit.

Har varit och handlat lite.
Kom hem förut och då hann jag inte vara hemma länge innan pappa kom och hämtade mig för jag hade sett en sak jag ville ha. Så vi åkte och köpte den saken, det var en rattmuff med Ed Hardy. Fanns även bilklädsel och mattor samt massa annat smått och gott. Men jag nöjde mig med rattmuffen jag. Haha. Älskar märket Ed Hardy, så grymt snyggt. Har det på min bikini och en handduk. Sen åkte vi och käkade på Popgrillen i Timrå sen så skjutsade pappa hem mig. Satt mig här då och om ett tag ska jag väl åka ut.


Detta är min rattmuff jag köpte idag, är den inte snygg då? Haha.

Världens snyggaste märke kanske, Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback