Duktiga jag!




Nu är det snart helg igen. Veckorna går så himla fort fram, det var ju nyss helg liksom. Men man ska inte klaga över sin ledighet, nej nej, det ska jag inte göra. Det är bara skönt att vara ledig så man kan få sova ut någon gång. Skolan idag var inte jobbig alls. Första lektionen var väl lite dryg för då hade vi Naturkunskap men annars rullade allting på. Jag och tjejerna (SEJF) åkte till Birsta för att uträtta ärenden vi bara var tvungen att göra idag annars hade vi inte haft tid. Vi investera en massa saker tills på tisdag. Nästan allt är väl färdig nu, hoppas jag. Vi åt på Frasses också, mums! När vi kom tillbaka till skolan så hade fick jag veta av min mentor att jag fick VG på Personlig försäljning. Jippi, glad jag blir. Jag som inte änns pluggade, jag blev jätteförvånad när jag fick veta de. Trodde han skämtade först med mig men det gjorde han som tur inte. Och han vart jätteglad att jag fick det. Han tyckte att jag skulle fortsätta åt det hållet och vara på skolan mer. Men jag kämpar så gott det går, även fast det är åt helvete. Men det ordnar sig säkert. Nu har jag nytt ätit, pannkakor blev det. Så nu tänkte jag väl skriva klart mitt hemprov sen får vi se vad jag hitt på. Ska vara hemma om jag inte skulle träffa Matilda och Angelika en sväng. Vi får helt enkelt se. Ett minus är att jag saknar min bil, vill ha tillbaka den nu. Ja ja, den kommer väl tillbaka antingen imorgon eller efter helgen. Nog om det. Ska som sagt skriva klart mitt hemprov. Uppdaterar senare.


Skel ansikte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback