Det vart lite party!



Drog till stan med Elin och Matilda. Vi var med Oskar, Ponuts och Sebbe. Drack lite och sådär, var en aning trevligt. Vart att jag sover över där även Elin. Somnade till vid sju imorse kanske sen har jag vaknat lite titt som tätt. Klev inte upp ur sängen förrän vid halv ett kanske. Då hade jag legat i den där sängen ända från två eller tre tiden på natten. Sen klev jag upp iallafall innan jag och Elin gick ner mot stan. Fick springa runt på olika bankautomater för att se om Elins pengar hade kommit in, alla automater var ju avstängd men vi hittade en till slut. Då vart det Mcdonalds iallafall, hade längtat efter mat hela natten och morgonen. Var så otroligt hungrig. Senare gick vi ner mot navet och tog bussen hem. Nu har jag nyss duschat. Ska väl fixa mig sen ska jag gå över till min bror och lämna hans julklapp. Senare får jag se om man beger sig in mot stan ännu en gång. Imorgon är det julafton också, känns verkligen inte som så. Hua, har ingen julkänsla. Men innan jag gör något måste jag få tag på pappa, vet liksom inte vart han håller hus och han svarar inte på mobilen. Vart kan min far vara? Man blir ju orolig. Ja men nu måste jag börja fixa och dona. Hej svejs!

Kommer kanske några bilder sen igår, har för mig att Matilda knäppte några.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback