Blir så less!




Home sweet home. Nu sitter man återigen här men ska snart gå, ska nog sova så trött som jag är. Åkte ut förut sen blev det Birsta och Ica maxi. Sen åkte jag till min vän, vi kollade på film och sådär. Senare åkte jag hem över. Tänkte kolla på tv med pappa ett tag sen ska jag nog sova. Som jag sa förut så var jag på Norra berget idag med pappa, Birgitta, Olle och Ludde. Så otroligt roligt att täffa söt Ludde igen. Har saknat han. Köpte munkar också, det är bara ett måste. Vart bjuden på middag så åkte till Skönsberg och åt lite och sådär sen vart det hemfärd. Kollade på hockeyn och så. Sen som sagt åkte jag ut. Uppdaterar imorgon. God natt på er!

I dont need your lies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback