Birsta med Emma!




Då har mitt pengakonto minskat lite. Har handlat lite prylar idag på Birsta. Lite till mig själv sen några till pappa. Hittade inte så vidare mycket men får åka in något när bilen kommer tillbaka från verkstaden. Ska bli otroligt skönt att få tillbaka bilen så man känner sig fri igen. Haha. Har haft körkortet en månad och några dagar och jag känner mig redan tom utan bil. Även att jag och Emma blev förföljd av polisen förut. Det var ju inge fult, vette fan vad dem höll på med egentligen. Vände i rondellen och körde efter oss sen när vi åkte in på Statoil så åkte dem förbi sen vände dem i rondellen och körde in på Statoil där vi stod sen så stod dem en bit framanför oss sen åkte dem igen. Men sen åkte de förbi igen. Haha. Lite att göra kanske? Ja. När jag kom hem så satt jag mig här, gud vad ovanligt. Inte direkt va? Men nu tänkte jag ta mig ett glas cola, lite peppakakor och sätta mig vid tvn och hålla pappa sällskap. Jag älskar min pappa jag, han är så snäll med mig. Glad att han finns, världens bästa pappa må jag säga. Men nu ska jag gå. Så får se om det blir någon mer uppdatering ikväll annars blir det imorgon.


Detta var bara några av sakerna jag köpte. Sen köpte jag ju som sagt presenter till pappa men de tänker jag inte visa vad det är. Plus att jag köpte tuggummi men det är ju inge intressant. Och även en lypsyl som smakar coca cola. Haha. Emma som är beroende av cola var bara tvungen att köpa en sån. Hon är rolig hon. Haha.

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

kolla gärna in min blogg ;)

2009-12-02 @ 22:56:05
URL: http://hejbus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback