Begränsad upplaga, så passa på nu!



Nu finns våra tröjor till försäljning!
Klicka här
för mer info.

Passa på att beställ nu när dem endast finns i begränsad upplaga och vi på Sejf kan garantera er att ni inte blir besvikna.


Ännu en dag hemma från skolan. Mådde inte så bra idag heller så vart hemma idag också. Men ska på skolan imorgon iallafall. Måste göra provet på Hirstorian och det är ju bara två lektioner imorgon så det är ju inte så jobbigt trots allt. Ska kanske ta bilen till skolan imorgon så det blir lite med bekvämmare för jag slutar ändå kvart över tolv, eller ja det blir nog tidigare eftersom jag har prov. Ska väl snart ta en dusch så jag kanske piggnar till mig lite sen måste jag städa lite på rummet, fast att jag inte orkar men det måste göras. Blir bara lugnt ikväll. Uppdaterar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback