Ännu en hemma dag!




Dagarna börjar bli enformiga. Har varit hemma sen i onsdags kväll, sen dess har jag inte varit utanför dörren änns. Känns väldigt jobbigt men vad gör man inte när man mår dåligt? Då är det bara att ligga i sängen hela dagarna. Hoppas jag kommer på fötterna snart igen iallafall så jag kan åka på Birsta och shoppa lite nya saker. Har ju trots allt råd med en hel del just nu. Men kanske ska lägga lite åt sidan och spara. Nej men nu snurrar det till riktigt ordentligt i mitt huvud och jag har väldigt ont i mina ögon så måste sluta nu. Tänkte bara göra en uppdatering så ni vet att jag lever. Haha. Då vet ni det. Ha en fortsatt trevlig kväll.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback