Allting snurrar!




God dag gott folk. Idag är det måndag igen då, snart är det julafton. Snön är här också, otroligt mycket snö är det. Igår fick jag ju nästan gräva mig fram till bilen för att komma in. Gårdagens händeles var väl inte allt för många. Men åkte iallafall till Robert och lämnade bilen sen bytte vi bil för vi skulle ut och åka lite. Sen så åkte vi tillbaka till Robert och där var vi ett bra tag. Tiden bara rann iväg igår tyckte jag. Senare så åkte vi ut och åkte igen sen åkte jag hem. Idag ska vi väl kanske hitta på någonting, mycket surr om åka skridskor eller pulka efter bilen. Haha. Men får se vad vi hitt på. Någonting blir det ju alltid. De har så många ideér för sig. Haha. Men nu tror jag att jag ska vila lite för jag mår skit illa och det känns som om mitt huvudet åker en berg och dalbana just nu. Uppdaterar kanske någonting senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback