1 December!




Då har vi gått in i December måndag.
Nu är det 23 dagar kvar till jul, det är nu man ska börja räkna ner. Kanske ska ta och köpa mig en chocklad kalender. Haha. Tror det lyser en stjärna eller en ljusstake i varenda fönster hos allihopa nu. Vissa har ju pynta mer än andra må jag säga. Hemma hos mig är det inge vidare mycket pynt, men man har nog kommit ifrån allt det där men tomtar överallt och vara djupt engagerad till att det ska vara julpyntat på dem allra minsta hörnen i hemmet. Känner inget speciellt med julen nu förtiden. Har inte gjort de dem senaste åren heller. Det har ju varit jag, pappa och mina bröder och då äter vi mat sen öppnar vi klapparna sen är allting över. Andra familjer sitter flera timmar vid matbordet och när man ska öppna presenterna, men inte vi. Vi har stökat undan allt på en timma ungefär. Men nu är det bara jag och pappa så det blir absolut inge stort med julen detta år. Några julklappar blir det väl. Nu vart det en aning julprat, nog om det. De är ju trots allt 23 dagar kvar. Haha. Nu tänkte jag äta lite sen kolla på Andra avenyn. Blir hemma ikväll också, känner att det är nog bäst när jag har en sån smärta. Blir filmtittande och desperata husfruar ikväll. Ska försöka sova efter desperata husfruar, eller nu kom jag på att jag har sovmorgon imorgon. Jippi, men tänkte iallfall inte somna allt för sent för då är jag död imorgon när jag ska upp på träningscykeln på idrotten. Så uppdaterar senare för nu ska det göras mat. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback